9 Şubat 2009 Pazartesi

Rıdvan Fadıloğlu: Her Şey Şehitkamil İçin!

Genel Merkez'in takdiri ile aday olduğunu söyleyen Ak Parti Şehitkamil Belediye Başkan adayı Rıdvan Fadıloğlu, iyi niyet ile halka hizmet etmeye çalışacağını kaydetti. Fadıloğlu, "Her şey kısmet işi. Sabırla bekledim. Genel Merkezi'n taktiri ile aday gösterildim. Allah bu görevde utandırmasın. Allah güzel hizmetler yapmayı nasip etsin.

Çok meşakkatli bir işe adım attık. Bu işte çok sonuçta çok cefa var. Her şeyden ödün verip halka hizmet etmeye soyunduk. Sonuçta bu memlekete hizmet edeceğiz. Hayırlı evlatları, hayırlı ilim ve hayırlı para olursa insanda amel defteri hep açık olurmuş. Bizde milletin parası ile millete hizmet edeceğiz. Bundan daha hayırlı bir şey yoktur. 12 tane sivil toplum örgütünde görev yaptım. Ben hiçbir zaman görev istemedim. Bana hep görevler verildi. Bu görevi en iyi şekilde yapmaya çalışacağım " şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder