9 Şubat 2009 Pazartesi

Rıdvan Fadıloğlu Kimdir?

Biyografi

1964 yılında Gaziantep'te doğan Rıdvan Fadıloğlu,ilk, orta ve lise eğitimini Gaziantep'te tamamladı. Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Arkeoloji-Sanat Tarihi Bölümünü 1986 yılında bitirerek mezun oldu.

Askerlik görevini Tokat'ta tamamlayarak Gaziantep'e döndü. 1966 yılında kurulan aile şirketinde, ikinci kuşak yönetici olarak çalışma hayatına atıldı. Aktif çalışma hayatının yanı sıra çeşitli meslek örgütleri ve sivil toplum kuruluşlarında görev aldı.Bu kuruluşlardan bazıları şunlardır:

  • Gaziantep Eğitim ve Hizmet Vakfı yönetim kurulu üyeliği
  • Serbest Bölge yönetim kurulu üyeliği
  • Gaziantepspor Kulübü delegeliği
  • Gaziantep Ticaret Odası yönetim kurulu üyeliği
  • TOOB Genel kurul delegeliği
  • Kent Konseyi imar komisyonu üyeliği

Ak Parti'nin kuruluşu ile birlikte parti üyeliği,mahalle temsilciliği,il delegeliği, il yönetim kurulu üyeliği,il yürütme kurulu üyeliği, il sekreterliği görevlerinde bulundu.

2004 yerel seçimlerinden bu yana Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanlığı yapmaktaydı.

Evli ve iki çocuk babasıdır.

1 yorum:

  1. Bozgeyik daha hayırlı olur düşüncesindeyim, Şehitkamil için.

    YanıtlaSil